lauantai 15. maaliskuuta 2014

natibaby dandelions

Uusin liinahankintani on turkoosi Natibabyn villa dandelions. Liina, jonka ostin liinakirpparilta pelkästään uteliaisuuttani sekä rakkaudestani turkoosiin väriin. Villaliinoista mulla ei olekaan aiempaa kokemusta, mutta ensituntuma vaikuttaa mukavalta.


Mittaa liinalla on vitosen verran. Se tuntuu olevan mulle passeli mitta, riittää kivasti niihin sidontoihin, joita yleensä käytän. Eli kietaisuristiin, tuplaristiin, perusreppuun vahvistuksilla sekä uusimpaan selkäsidontaihastukseeni muumioon. (Jos liinailukärpänen ei ole puraissut, nämä eivät varmaan kertoneet sinulle yhtään mitään.)

tässä kuvassa liinan väri on lähempänä oikeaa

Mä niin toivoisin, että poikanen olisi rauhallinen kyytiin sidottava. Näin ei kuitenkaan ole, sillä minun kannettavani on nykyään suoristeleva kiemurtelija. Tahdon uskoa, että tämä on vaan joku sellainen the vaihe, ja otan tilanteen haasteena. Helpotusta kantamiseen on myös tulossa Liinalapselle tekemäni tilauksen puitteissa, mutta siitä lisää myöhemmin.

Huomauttaisin myös, ettei liinaintoiluni ole ihan karkaamassa käsistä eipä... Todisteena tästä voin esitellä päivittyneen liinapinoni, josta pellavapääskyt ovat lentäneet tiehensä. Pääskyt eivät olleet meitä varten, ainakaan vielä. Ehkä myöhemmin, poikasen ollessa isompi.


kokadi diorite stars 6 (100% puuvilla)
didymos antrasiittipfau 5 (40% hamppu)
linuschka dahlia antrasiitti 3,5m (100% pellava)
oscha fade marina 3 (50% pellava)
didymos petroolihamppuindio 5 (40% hamppu)
natibaby dandelions 5 (30% villa)

Pinosta puuttuu reppu ja renkula sekä äitini luona varaliinana oleva didymos katja.


4 kommenttia:

  1. Kaunis pino! :)

    Mä sidoin tänään ekaa kertaa ikinä muumion ja tykkäsin kyllä. Nyt vaan rupes harmittamaan että mun ainoa vitonen on Natin merinopihlaja.. Täytyy metsästää joku kiva pellavapuuvillasekoite lisäksi. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Mäkin vasta treenailen muumiota, mut on se siitä huolimatta niiiiin mukava. Mä tykkään!

      Mun rakkaus on noi hamppuliinat.. (:

      Poista
  2. On se vaan vaihe. Miio suoristeli n. kuukauden ja nyt taas on liinassa enemmän kun mielellään. Pitäisiköhön minunkin jossain vaiheessa laittaa blogiin pinokuvaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toivottavasti meilläkin tää olis vaan ohimenevä ja lyhyt vaihe..

      Kävinkin jo kattomassa ihanat pinokuvat sun blogista (:

      Poista