sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

Lapsimessuilla.

Pyörähdin eilen ensimmäistä kertaa elämässäni Lapsimessuilla parin äitikaverin ja heidän nuorimmaistensa kanssa.

Mulla oli mukana tietysti myös poikanen, ja ehkä vähän turhan hyvin oon tuudittautunut siihen, että hälinään tottuneen esikon kanssa on niin helppo olla liikenteessä ihan missä vaan. No, messut eivät lastani sitten oikein kiinnostaneetkaan, eikä matkanteko meinannut ajoittain maistua poikaselle, ei liinassa eikä kaverin rattaissa.

Viihdyttäessäni venkoilevaa lasta, messutarjontaan keskittyminen ei sitten sujunutkaan ihan niin hyvin kuin olin alunperin suunnitellut.. Messuilla vierähti tosin melkein koko päivä, joten alueen ehti kyllä kiertämään useampaan kertaan.





  
Kangas- ja lastenvaateintoilijoille messuilla oli vaikka ja mitä ihanaa. Mulle parasta antia oli kuitenkin Tulan sekä Kantoliinayhdistyksen messupisteet, jossa vierailtiin useampaan otteeseen. Myös mun ainoat messuostokset tarttuikin mukaan KLY:n pisteeltä: SlingyRuu-liinailulaukku (vaihteeksi vähän hipimmässä kuosissa..) sekä mustat irtorenkaat liinailua varten.



Kantoliinakoru ei varsinaisesti ollut messuostos, vaan olin tilannut korun kaverin kaverilta ja hän toimitti sen mulle sitten messuille. Ideana on siis se, että vaikka sidontaa tehdessä lapsen huomion saa kiinnitettyä koruun ja itse saa sitten kiristellä liinan rauhassa. 

Ihmettelemään jäätiin, missä olivat kaikki kestovaipat? Niitä ei messupisteillä juuri näkynyt..

Kokonaisuudessaan messupäivä oli kuitenkin tosi jees. Samaan aikaan Lapsimessujen kanssa järjestettiin Kädentaito, OutletExpo, PetExpo, ModelExpo sekä Lähiruoka & luomu-messut, joten katseltavaa ja kierreltävää riitti. Kiitos myös Sannalle ja Miiolle viikonlopusta sekä muille tutuille messuseurasta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti